Oyunlar

Enis Baydemir

Enis Baydemir (anasayfa) yeni kayıt

   1977 Bilecik doğumluyum. İstanbul'da büyüdüm. Elimde bir Su Ürünleri diploması (kayıp), bir de İktisat diploması var. Babam denizci bir asker emeklisi, emekli olunca Bursa'ya taşındık. Askerliğimi okulu bitirmeden, isteyerek ve hiç tecil ettirmeden 18 ay yaptım. Bir çok kişi ile birlikte belirli kriterlere göre seçilerek Genelkurmay'da Özel Ulaştırma bölüğünde görev aldım. Bekarım, hiç evlenmedim. Böyle şeyler için ne tipim yeterli ne gelirim. Garsonluk vs. işleri saymazsak iş hayatıma askerlikten önce bilgisayar sektöründe her işe bakan bir joker eleman olarak başladım, işin teknik kısmına zıpladım. Askerlik bitince bir haberleşme ve güvenlik sistemleri işinde iş buldum ve o konuda da biraz deneyim kazandım. Oranın bir müşterisi benimle çalışmak isteyince bilgisayar toptancısına girdim bol bol bilgisayar topladım ve kurulumunu yaptım. Büyük patronun başka çok daha büyük şirketlerindeki yasal olmayan şeyleri çıkınca araziye karıştı ve şirket kapanmış oldu, güzel maaş alıyordum orada. Sonra başka işler, yeni açılan yelkenler, hayat yuvarlanması ve mücadeleler, olaylar olaylar...

enisbaydemir@gmail.com

  Uzun yıllardır motosiklet kullanıcısıyım. Motosiklet kulübüne üyeliğim de var. Vaktiyle bilgi olsun diye bir çok teorik ve pratik eğitimlere katıldım. Motosiklet eğitimleri verdim. Hiç bilmeyenlere ücretsiz sıfırdan motosiklet öğrettim. Aynı zamanda bir çok kişiye ücretsiz kendime özel tarzımla otomobil sürüş dersleri de verdim. Nasıl bir tesadüf ise en zorlu olanı, hep bayanlara ders verdim. Parayla ders alıp öğrenemeyenler bende öğrendi. Tabii ki kendi aracımla değil, yazık olurdu :)



  Bir ara deli gibi kitap okurdum. Sonra işsiz kalınca pek almaz oldum. Beğendiğim kitaplar hep pahalı ve bu yaşta harçlık istemekte utanç verici olur. Kitaplıktakilerden arada bir seçip tekrar okuyorum. Kendi çapımda müzikle uğraşıyorum. Öyle pro falan değilim, takılıyorum. Biraz klavye, az buçuk gitar, harmonika falan oyalanıyorum. Eskiden kayık, motor ne bulursam kiralayıp tek başıma balığa giderdim. En çok çadırı alıp kamp yapmayı özledim ve birkaç günlük uzun seyahatlerimi...

.