Oyunlar

Buton Kodlari


KODLAR


Buton Ayarlarıİlk olarak bir HTML dosyası oluşturuyorum ve kodlarımı yazmaya başlıyorum.
şeklinde bir ana şablon oluşturuyorum.

Body kısmına gidiyorum ve buton oluşturuyorum. Normalde buton oluşturmak için aşağıdaki kodu kullanıyorduk ve resimdeki gibi bir görüntü elde ediyorduk.


Şimdi ben butonuma class parametresi ekliyorum


Head kısmına gidiyorum ve css kodlarımı yazıyorum. İlk olarak arkaplanını değiştiriyorum.


Butonun kenarlarını düzenliyorum.


Şimdi butonumun yazı tipini, boyutunu ve rengini değiştiriyorum.


Son olarak butonumun boyutunu ayarlıyorum.


Kodun Son Hali


Kayan Yazılı Buton
Buton Kodları








Tıklayınca Açılan Buton

Gördüğünüz üzere bu şekilde çalışan bir kod.
Sayfa içini Bölümlere Ayırma
İLGİLİ İÇERİK 1
1 2 3

Mouse'a Duyarlı Buton
Resim Efekti


Sallanan Buton
Yavaş sallanan
Hızlı sallanan
Resim Animasyonlu Buton
Butona Resim Eklemek Tkıla oku buton
Üzerine Gelince Dönen Resim

href="Yönlendirilecek URL" : Tıklandığında gidilmesini istenen site adresi.
src="Resim URL" : Resim adresi.
width="Genişlik değeri girin" height="Yükseklik değeri girin" : Resim boyutları px yada % olabilir.
Renkli buton Buraya Yaz

İleri Geri Butonu
CSS Buton Kodu